ua ru

Останні новини Рівного за сьогодні

Источник - Корреспондент.net
Корреспондент.net Ровненская область  19 січня 2024 – 20:15

Фруктовий сік викликає ожиріння - вчені

19 січня 2024 – 20:15

Вчені кажуть, що у дітей кожна додаткова порція 100% фруктового соку на день була пов’язана зі зміною індексу маси тіла (ІМТ) на 0,03.

Фруктовий сік викликає ожиріння - вчені
Щоденне вживання склянки або більше 100% фруктового соку може сприяти збільшенню ваги тіла дітей і дорослих. Про це свідчить дослідження 25 дорослих і 17 дітей, опубліковане у журналі JAMA Pediatrics, повідомляє CNN . Вчені кажуть, що у дітей кожна додаткова порція 100% фруктового соку на день була пов’язана зі зміною індексу маси тіла (ІМТ)…

Доповнення сюжету ця новина російською

Регіони сюжету

Міста Рівненської області

Ще новини

Популярні новини регіонів