Популярність телемарафону серед українців впала до рівня "розповідей знайомих"
28 жовтня 2024 – 14:44
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на дані опитування Соціологічної групи " Рейтинг ", інформує UAINFO.org Далі йдуть YouTube (26%), "Єдиний марафон новин" (21%), а також розповіді очевидців подій/знайомих (19%) та офіційні державні джерела При цьому 89% респондентів вважають дезінформацію серйозною проблемою, серед яких 56% вважають її дуже серйозною, а 33% - скоріше серйозною.
Найпоширенішим джерелом, до якого респонденти звертаються для отримання надійної та перевіреної інформації про події в Україні є канали в Telegram (47%). Телемарафон втрачає популярність. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на дані опитування Соціологічної групи " Рейтинг ", інформує UAINFO.org Далі йдуть YouTube (26%), "Єдиний…