Помірне споживання алкоголю може знизити ризик хвороб мозку, – дослідження
22 квітня 2025 – 20:42
Одне з останніх досліджень, проведене в медичному коледжі Сеульського національного університету, показало, що помірне споживання алкоголю може мати позитивний вплив на мозок і навіть допомагати у боротьбі з розвитком хвороби Альцгеймера.
Сучасні дослідження все частіше відкривають нові перспективи щодо впливу алкоголю на здоров’я. Одне з останніх досліджень, проведене в медичному коледжі Сеульського національного університету, показало, що помірне споживання алкоголю може мати позитивний вплив на мозок і навіть допомагати у боротьбі з розвитком хвороби…