Алгоритми YouTube рекомендують відео, які порушують правила платформи

Найбільше від небажаного контенту страждають неангломовні користувачі. Алгоритм YouTube рекомендує користувачам відео, які порушують власні правила сервісу, повідомляє The Next Web. Такі результати дослідження надала Mozilla Foundation.

Платформа YouTube - це популярний відеохостинг, який надає місце для публікації відео. Щодня люди переглядають відео більше, ніж 1 мільярд годин, а алгоритм YouTube підсовує користувачам у рекомендації ролики, які порушують правила самого відеохостингу.

Щоб оцінити як насправді працює алгоритм найбільшої відеоплатформи, дослідники Mozilla знайшли більше 30 тисяч добровольців, які встановили розширення RegretsReporter. З його допомогою користувачі повідомляли про ті відео, які їх обурили або викликали іншу негативну реакцію. При цьому розширення фіксувало ще й сам шлях, по якому алгоритми YouTube приводили користувача до неприємного відео.

В результаті 71% відео, які рекомендувалися алгоритмом YouTube, користувачі відзначили як такі, про перегляд якого вони пошкодували. При цьому, відсоток небажаних відео на YouTube був на 60% вище в країнах, де англійська не є основною мовою.

У результаті дослідження з липня 2020 року по травень 2021 року респонденти з 91 країни відмітили 3 362 відео, про перегляд яких вони пошкодували. 71% з циз відео рекомендував сам алгоритм YouTube. Найчастіше вони містили дезінформацію, жорстокість, спам або шахрайство.

Після цього, майже 200 роликів, які пропонував алгоритм YouTube і порушував правила - видалили. Але ролики встигли зібрати 160 мільйонів переглядів. Усього на відео, які потрапляють в рекомендації припадає близько 700 мільйонів годин переглядів щодня.

Вірусне відео з YouTube продали майже за 800 тисяч доларів як NFT

Нагадаємо, що з 1 червня на платформі YouTube у всіх роликах з'явилася реклама. Таким чином, сервіс хоче монетизувати навіть ті канали, які не підключені до партнерської програми.


Другие новости на "Зеркало недели (газета)"

Фото сюжета