Конкурс на заміщення вакансії Помічник керівника

Благодійний фонд Благомай Ідеальний кандидат на посаду АСИСТЕНТА КОМАНДИ має: - співзвучні з командою цінності і прагнення в роботі; - контролювати документообіг та здійснювати архівацію програмних документів;

Обовязки: - асистувати керівнику, виконувати дорученя; - асистувати менеджерам і координаторуам у виконанні робочих завдань (наприклад: написання листів, організація нарад, проектних та ін. заходів, підготовка, форматування і друк документів, поточна комунікація з партнерами, тощо); - допомагати колегам у виконанні робочих завдань (наприклад: збір матеріалів, комунікація з партнерами, тощо); - забезпечувати безперебійну і ефективну роботу офісу: контролювати стан офісної техніки, вчасно забезпечувати її профілактику/ремонт, здійснювати замовлення постачальникам товарів та послуг (канцелярії, офісної техніки та ін.), контролювати своєчасну доставку і коректний фінансовий документообіг; - контролювати документообіг та здійснювати архівацію програмних документів; - брати участь у нарадах і зустрічах у якості протоколіста і асистента.


Фонд Благомай шукає нового(у) колегу на посаду Помічник керівника.

Gurt.org.ua (gurt.org.ua) fulldate, 13.10.2020 11:10

загрузка...