Коньячний бренд "Довбуш Карпатський" представив публіці новий гучний ролик

Коньяк "Довбуш Карпатський" відродив легенду в новому гучному відео.

Зйомки рекламного відео для коньяку "Довбуш" наробили чимало галасу ще до офіційного релізу. Нарешті, довгоочікувана прем'єра відбулася і очікування було того варте.

Вражаючі батальні сцени з неймовірними спецефектами, дуже автентичні декорації та костюми повністю передають дух часів легендарного Олекси Довбуша - над цим славно потрудився режисер проекту Любомир Левицький, добре відомий в Україні за фільмами "Штольня" і "Тіні незабутих предків".

Любомир Левицький, режисер:

"Можу без перебільшення сказати, що проект "Довбуш" став найяскравішою моєю роботою в цьому році. Дивно, але ідея для ролика відвідала мене задовго до пропозиції про співпрацю.

Адже, я народився в Карпатах і виріс на легендах про Довбуша тому, коли вперше побачив цей коньяк, не зміг пройти повз.

Мені сподобався і зовнішній вигляд і зміст: ароматика, міцний і разом з тим м’який смак. Тоді-то я вперше і замислився про те, який би ролик зняв.

І коли представники бренду зв'язалися зі мною, деякі ідеї у мене вже були ".

Втілювати режисерські ідеї виявилося не просто, наприклад, для того, щоб в кадрі з'явилися двометрові вогняні кулі, кращим в країні фахівцям зі спецефектів довелося розробити спеціальну горючу суміш, спорудити кілька металевих конструкцій, і після польових випробувань робити їх знов, адже не всі кулі витримали тести.

Костянтин Сторожко, бренд-менеджер коньяку "Довбуш Карпатський":

"Багато хто називав цей проект нереальним, але у нас була спільна мета - створити не просто рекламний ролик, а відео, здатне розпалити вогонь в душі.

Для нас було важливо передати атмосферу, національний колорит, зробити все, щоб легенда про Довбуша ожила і отримала нове сучасне звучання".

На правах тих, хто 10 разів переглянули ролик, можемо відповідально заявити - легенда ожила і сучасне звучання отримала.

Відео мимоволі пробуджує приємне почуття гордості за НАШИХ: і знімати можуть, і коньяк робити вміють! І ви можете переконатися у цьому особисто.


Другие новости на "Економічна правда"

загрузка...

Фото сюжета