Новости по метке:

Russia today

Может ли Европа выделять средства, соразмерные тем, которые выделяет Россия? О чем говорить, если даже в штаб-квартире ООН в Нью-Йорке Russia Today есть в системе телеканалов. - Да, Russia Today есть по всему миру, не только в штаб-квартире ООН, а...Апостроф

Суд дав дозвіл прокуратурі на доступ до мобільних розмов британського блогера, який висвітлював діяльність бойовиків ОРДЛО

меж територій та державного кордону України. Як повідомляють ЗМІ, йдеться про британського журналіста Греме Філіпса, який співпрацює з російськими телеканалами Russia Today і "Звезда".Интерфакс-Украина

Минстець = информационная капитуляция

кроме заграничных командировок и презентаций? Запущенный Минстецем канал иновещания UATV должен создавать положительный образ Украины в мире по типу российского Russia Today. Анализируя этот продукт, волонтер Инна Юрьева обнаружила «сентенцию» такого рода: «Жителів непідконтрольних територій можна називати громадянами України». «Отношение...Национальный антикоррупционный портал АНТИКОР

Військова прокуратура перевірить дзвінки російського пропагандиста Філліпса

телефоном із двома сім-картами оператора «МТС Україна», за допомогою яких спілкувався з представниками терористичних організацій ДНР і ЛНР. Як відомо, Філліпс співпрацює з російськими пропагандистськими телеканалами Russia Today і «Зірка», знімав пропагандистські сюжети на підтримку терористів ДНР. У 2014 році СБУ затримала Філліпса й вислала за межі України із забороною в’їзду на три...Ракурс

Военная прокуратура проверит звонки российского пропагандиста Филлипса

с двумя сим-картами оператора «МТС Украина», с помощью которых общался с представителями террористических организаций ДНР и ЛНР. Как известно, Филлипс сотрудничает с российскими пропагандистскими телеканалами Russia Today и «Звезда», снимал пропагандистские сюжеты в поддержку террористов ДНР. В 2014 году СБУ задержала Филлипса и выслала за пределы Украины с запретом въезда на три...Ракурс

Суд предоставил Военной прокуратуре доступ к информации о мобильных переговорах пропагандиста Грэма Филлипса с 1 апреля 2014 года

"ДНР" и "ЛНР". "Установлено, что подданный Королевства Великобритания, британский блогер, который в марте 2015 года являлся сотрудником российских государственных телеканалов Russia Today и "Звезда", с началом событий на Евромайдане и до сих пор активно пропагандирует и распространяет материалы антиукраинского характера,...Gottstat.com

Прокуратурі надали доступ до телефонних переговорів пропагандиста Філліпса з квітня 2014 року

і "ЛНР". "Встановлено, що підданий Королівства Велика Британія, британський блогер, який у березні 2015 року був співробітником російських державних телеканалів Russia Today і "Звезда", з початком подій на Євромайдані й досі активно пропагує та поширює матеріали антиукраїнського характеру, пов'язані з...Зеркало недели (газета)

Об этом со ссылкой на решение суда от 15 февраля сообщает LB.ua. Согласно решению, прокуратура получила возможность прослушать переговоры журналиста Russia Today, который активно поддерживал пророссийских боевиков, с 1 апреля 2014 года. В то же время установлено, что подданный Королевства...Politeka

заявляє, що Філліпс веде антиукраїнську пропагандистську діяльність на тимчасово окупованих територіях, а також деякий час був співробітником російських пропагандистських телеканалів "Russia Today" та "Звезда". Знай.ua нагадує, що Грем Філліпс, намагаючись очорнити імідж ВСУ, був втришия вигнаний з парламенту Великобританії. ПІДПИСУЙТЕСЬ...Znaj.ua

ГПУ отримала доступ до телефонних розмов Філліпса з квітня 2014 по січень 2017

Печерський районний суд Києва надав Головній військовій прокуратурі Генеральної прокуратури доступ до інформації про мобільні телефонні переговори британського журналіста телеканалу Russia Today Грема Філліпса з 1 квітня 2014 року.iPress

то же время установлено, что подданный Королевства Великобритания, британский блогер, который в марте 2015 года являлся сотрудником российских государственных телеканалов Russia Today и "Звезда", с началом событий на Евромайдане и до сих пор активно пропагандирует и распространяет материалы антиукраинского характера,...Деловая столица (газета)

Минобороны России распространило видео, гдеракетоносцы Ту-95МС якобы наносят удары по позициям террористов ИГИЛв районе сирийского городаРакка Кадры были опубликованы телеканалом Russia Today. Как говорится в сообщении канала, стратегические бомбардировщики уничтожили лагеря ицентры подготовки террористов организации Исламское государство, атакже поразили пункт...Politeka

заяв стали скарги партії кандидата в президенти Еммануеля Макрона. Генеральний секретар партії "Вперед!" Рішар Ферран сказав, що підконтрольні російській владі Russia Today і Sputnik поширюють неправдиві повідомлення, щоб налаштувати громадську думку проти Макрона. Крім того, проти його передвиборної кампанії, за...Апостроф

Вадим Зайдман: президент с мировоззрением Старика Хоттабыча

тесных связях Флинна с Кремлем было известно задолго до грянувшего скандала: это, в частности, его неоднократные выступления на пропагандистском канале Russia Today, его посиделки за одним столом с Путиным в декабре 2015 года во время празднования годовщины создания того же...Kasparov.ru

використовувати для боротьби з Росією і проросійської пропагандою, інші ж запропонували заборонити куди більш радикальні явища в ЗМІ - наприклад, Russia Today. Знай.ua нагадує, що Зорян Шкіряк на брифінгу київської нацполіціі пообіцяв незабаром ініціювати введення заборони на роботу російських соцмереж...Znaj.ua

Франція застерегла Росію від втручання в президентські вибори

Макрона звинуватили Росію в кібератаках на комп'ютерні системи передвиборного штабу. Генеральний секретар партії "Вперед!" Рішар Ферран також сказав, що підконтрольні російській владі Russia Today і Sputnik поширюють неправдиві повідомлення, щоб налаштувати громадську думку проти Макрона. Кремль у вівторок назвав абсурдними звинувачення партії...Єдність

Во Франции предостерегли Россию от вмешательства в президентские выборы

Франции Эммануэля Макрона обвинил Россию в кибератаках. Кроме того, генеральный секретарь партии «Вперед!» Ришар Ферран сказал, что подконтрольные российским властям Russia Today и Sputnik распространяют ложные сообщения, чтобы настроить общественное мнение против Макрона. По словам главы МИД, Франция установит четкие...Слово и Дело

Отставка Флинна и угроза импичмента: почему Трамп отворачивается от России

что бывший высокопоставленный разведчик руководствовался не только идейными, но и вполне материальными соображениями: выяснилось, что он консультировал российский пропагандистский телеканал Russia Today и получал от него гонорары. Размер последних пока не разглашают, но сам факт их получения стал основанием для...Politeka

Хто наказав Флінну телефонувати послу Росії? - Politico

Трампа, генерал до 2015 року не демонстрував своє захоплення Росією. Лише в цей рік він з'явився на вечірці російського телеканалу Russia Today поруч з Путіним. І йому заплатили за цю присутність. В своїй книзі "Поле битви: як ми можемо перемогти...Зеркало недели (газета)

екс-президент Барак Обама вже звільнив Флінна з керівної посади у військовій розвідці, той відвідав у Москві ювілейний захід пропагандистського телеканалу Russia Today. Там Флінн сидів праворуч від Путіна. Флінн не приховував, що росіяни заплатили йому за участь у вечірці Russia...Високий замок

15.02.2017(Ctrl →)

Калейдоскоп событий