Новости по метке:

Branding Group

Немного украинцев позволяет себе питаться в кафе и ресторанах

2043 респондентов во всех областях Украины, кроме оккупированных территорий. Погрешность выборки не более 3,3%. Как свидетельствуют данные опроса Research & Branding Group, в кинотеатрах в 2017 году побывало примерно четверть взрослого населения Украины...UAtoday

Більшість українців харчуються вдома, до кафе і ресторанів ходять 30% громадян

респондентів в усіх областях України, окрім окупованих територій. Похибка вибірки – не більше 3,3%. Як свідчать дані опитування Research & Branding Group, у кінотеатрах у 2017 році побувала приблизно чверть дорослого населення України...Зеркало недели (газета)

Українці списують своє погане здоров

(40%), неякісні продукти харчування (40%), погана екологія (34%). Сюди ж можна віднести і спадковість (11%), свідчать дані опитування Research & Branding Group. Набагато менший негативний вплив на здоров'я, на думку українців, здійснюють такі внутрішні фактори, як неправильне харчування (21%), шкідливі звички...Зеркало недели (газета)

Кожен шостий українець вважає себе хворим

(49%) оцінює свій стан здоров'я як задовільний, а кожен четвертий (27%) – як гарний, свідчать дані опитування Research & Branding Group. Поганим свій стан здоров'я вважає 15% українців. Як вкрай оптимістичні, так і вкрай песимістичні оцінки своєму здоров'ю дають...Зеркало недели (газета)

от Словакии. Однако само понятие «украинское кино» не столь однозначно для самих украинцев. По результатам февральского исследования компании Research & Branding Group*, видно, что смысл, вкладываемый украинцами в это понятие, заметно разнится. Так, большинство взрослого населения Украины склоняется к тому,...mResearcher

Українці назвали найпопулярніші вітчизняні фільми останнього року

не змогли згадати назву жодного з українських фільмів, що вийшли в прокат у 2017 році, свідчать дані опитування Research & Branding Group. Тими ж, хто обізнаний про новинки вітчизняного кіно, найчастіше згадувалися такі українські фільми минулого року, як " Кіборги...Зеркало недели (газета)

а также приключения. Все остальные жанры кино в той или иной мере уступают лидерам. Такие данные презентовала компания Research & Branding Group по результатам февральского социологического опроса*. При этом, как показывают результаты анализа, предпочтение зрителями того или иного жара в...mResearcher

Українці люблять українські, американські, російські і радянські фільми

(33%) не надає особливого значення тому, в якій країні була знята та чи інша кінокартина, свідчать дані опитування Research & Branding Group. Що стосується всіх інших кіноглядачів України, то вони найчастіше (приблизно в рівній мірі) бажають дивитися фільми як вітчизняного...Зеркало недели (газета)

Українці здебільшого дивляться комедії і мелодрами

Серед жанрів кінематографа найбільш популярні серед українців комедії і трагікомедії. Як свідчать дані опитування Research & Branding Group, їх люблять 40% українців. Далі йдуть мелодрами і драми (35%), пригоди (22%), документальні (19%), бойовики (16%), фантастика (11%), трилери (11%)...Зеркало недели (газета)

Большинство украинцев (41%) не придает особого значения формату, в котором была снята кинокартина. Об этом свидетельствуют данные опроса Research & Branding Group, передает ZN.UA. Те же из них, для кого формат имеет значение, чаще всего предпочитают полнометражные (33%), многосерийные фильмы...1news.info

Українські жінки люблять серіали в чотири рази більше чоловіків

Більшість українців (41%) не надає особливого значення формату, в якому була знята кінокартина, свідчать дані опитування Research & Branding Group. Ті ж з них, для кого формат має значення, найчастіше воліють повнометражні (33%), багатосерійні фільми (13%) та серіали (7%). Любителі...Зеркало недели (газета)

Українці вдвічі частіше отримують новини з телевізора, ніж з інтернета

лютого 2018 року серед 2043 респондентів. Статистична  похибка від 0,7 до 3,3%.   Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для...Зеркало недели (газета)

Пенсіонери розповіли, про який розмір виплат мріють

15 243 грн та 13 465 грн на місяць прагнуть мати люди у віці 40-49 і 50-59 років, відповідно. Бизнес UA

Наибольшую среднюю зарплату, 11 668 грн, получают жители столицы. БлинКом

Українці розповіли, скільки хотіли б отримувати щомісяця

15 243 грн та 13 465 грн на місяць прагнуть мати люди у віці 40-49 і 50-59 років, відповідно. Закарпатський Кореспондент

роблять це про всяк випадок, а третина (32%) - з конкретною метою поїздок за кордон, свідчать дані опитування Research & Branding Group, - Дзеркало тижня.Гал-info

Більшість українців оформляють біометричні паспорти про всяк випадок

роблять це про всяк випадок, а третина (32%) – з конкретною метою поїздок за кордон, свідчать дані опитування Research & Branding Group. Молодь частіше, ніж представники інших вікових груп, планує оформлення біометричного паспорта з метою поїздки до Європи. Частіше з...Зеркало недели (газета)

Майже 30% молодих українців вже отримали біометричний паспорт

У лютому 2018 року володіли біометричними паспортами 16% українців, а ще 28% збиралися їх оформити, свідчать дані опитування Research & Branding Group. У порівнянні з червнем 2017 року кількість українців, які володіють біометричними паспортами, збільшилася вдвічі. Найбільше число тих, хто...Зеркало недели (газета)

по наличию у них данного документа или по планам его оформления. Как показывают результаты февральского социологического опроса компании Research & Branding Group*, в настоящее время владеют биометрическими паспортами 16% украинцев, а еще 28% собираются их оформить. Не имеют как биометрического...mResearcher

22.03.2018(Ctrl →)

Калейдоскоп событий