Новости по метке:

Branding Group

В Україні скорочується цифровий розрив - дослідження

респондентів у віці від 15 років по всій Україні, за винятком окупованих територій. Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року  телебачення приблизно вдвіч і  (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела...Зеркало недели (газета)

заняла 130 место из 137 с оценкой 2,4 балла из 7. Как показывают результаты майского социологического опроса компании Research & Branding Group2*, в настоящее время три четверти украинцев также дают негативные оценки (плохое, очень плохое) качества украинских дорог (75% междугородных...mResearcher

Більшість українців купували товари тривалого користування протягом останнього року

аксесуари  тощоне пізніше ніж півроку тому, ще чверть (24%) – протягом останніх 12 місяців, свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group. Більше року тому товари, призначені для тривалого використання, купували 13% українців. Чверть українців (24%) купували такі товари більше...Зеркало недели (газета)

длительного срока использования, таких как техника, одежда, обувь, аксессуары и т.п. Как показывают результаты майского социологического опроса компании Research & Branding Group*, в настоящее время каждый третий украинец (34%) покупал подобные товары не позже, чем полгода назад, еще четверть (24%)...mResearcher

В Україні різко виріс імпорт товарів

їх 45% опитаних, а ще близько 5% не впевнені, купували або не купували імпортне, свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group. Нагадаємо, що негативне сальдо зовнішньої торгівлі України товарами за 11 місяців 2017 року збільшилося більш ніж в 2,2...Зеркало недели (газета)

Зростає число українців, які купують імпортні товари

Компанія Research & Branding Group провела дослідження в Україні і встановила, що все більше громадян воліють купувати імпортні товари. Протягом останнього року кожен другий українець...Бизнес UA

Растет число украинцев, покупающих импортные товары

Компания Research & Branding Group провела исследование в Украине и установила, что все больше граждан предпочитают покупать импортные товары. Как сообщает replyua.net, в течении последнего...Replyua

Три чверті українців незадоволені якістю доріг в країні

дуже погана) якості українських доріг (75% міжміських доріг та 77% доріг в населених пунктах), свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group, проведеного в травні 2018 року, пише dt.ua. Позитивні оцінки (задовільна, добра, відмінна) якості доріг дає лише кожен п’ятий...Український автомобільний ресурс

У США дозволили невиліковно хворим приймати експериментальні ліки

орфанними нозологіями (рідкісними захворюваннями) до акції  долучилися також хворі на онкологію, імунносупресію, гепатит С тощо. Загалом, згідно з даними  Research & Branding Group, кожен шостий українець вважає себе хворим, водночас, кожен четвертий задоволений станом свого здоров'я. Також зазначається, що  жінки...Зеркало недели (газета)

общем, небогатые украинцы. Качество и прочие характеристики продукта играют второстепенную роль. Как показывают результаты февральского социологического опроса компании Research & Branding Group*, на протяжении последнего года каждый второй житель Украины (50%) покупал товары импортного производства, тогда как не покупали их...mResearcher

Українці за останні два роки різко збільшили покупку імпортних товарів

їх 45% опитаних, а ще близько 5% не впевнені, купували або не купували імпортне, свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group, проведеного в лютому 2018 року. Як відзначають автори дослідження, в порівнянні з травнем 2016 роком в настроях і...Зеркало недели (газета)

Как показали результаты февральского социологического опроса компании Research & Branding Group*, в настоящее время подавляющее большинство взрослых украинцев (89%) с той или иной частотой смотрит новости по телевидению и более половины...mResearcher

Зомбоящик: социологи рассказали о влиянии теленовостей на украинцев

ЦИФРЫ. Телевидение в Украине по-прежнему опережает по популярности Интернет. Etcetera

Дев

Адже навіть за Тимошенко готовий голосувати лише кожен 12-ий виборець. Високий замок

Телевидение и Интернет - ключевые источники информации для украинцев from mResearcher mResearcher

Телевидение предпочитают 53% украинцев, а интернет 42%. Об этом сообщает УНН со ссылкой на социологический опрос компании Research & Branding Group. Результаты февральского социологического опроса компании показывают, что сегодня среди всех видов СМИ украинцы, как правило, отдают свои предпочтения двум:...ITUA.info

Інтернет майже наздогнав телебачення за популярністю серед українців

Інтернет практично зрівнявся за популярністю серед українців з телебаченням. Unn.com.ua

Дізнаються новини з телевізора майже 90% українців

року з тією чи іншою періодичністю новини по телебаченню дивиться переважна більшість дорослих українців (89%), свідчать дані опитування Research & Branding Group. Новинні програми об'єднують біля екранів не тільки тих, хто хоче отримувати інформацію на ТВ каналах, але і тих,...Зеркало недели (газета)

Інтернет наздоганяє за популярністю телебачення в Україні

джерел передачі масової інформації, як радіо та преса, то їх популярність знаходиться на рівні 1-2%, свідчать дані опитування Research & Branding Group. Як зазначають соціологи, хоча сьогодні телебачення дещо випереджає Інтернет за рівнем своєї популярності, є підстави вважати, що поступово...Зеркало недели (газета)

Третина українців стверджують, що вони займаються спортом

за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки склала 2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95. Як свідчать дані опитування Research & Branding Group, на думку українців, найбільш негативний вплив на стан їх здоров'я на даний час роблять зовнішні фактори: стреси (42%),...Зеркало недели (газета)

27.04.2018(Ctrl →)

Калейдоскоп событий