Новости по метке:

електронний документообіг

до компетенції, — зауважив Луценко. Генпрокурор додав, що однією з ключових речей, які планується зробити цього року, є запуск системи електронного документообігу і створення електронного кримінального провадження. В кінці минулого року ми закупили відповідне обладнання, уже прийнято в дослідну експлуатацію...1NEWS

ділянки.Розгляд та погодження або відмова в погодженні проектів землеустрою здійснюється працівниками територіальних органів Держгеокадастру, які вибрані за принципом випадковості системою електронного документообігу Держгеокадастру.Джерело: Прес-служба Держгеокадастру...Ужгород.net.ua

засобів збирання, обробки, зберігання даних. Придбання спеціалізованого програмного забезпечення та обладнання для 13 ЦНАПів.У переліку заходів йдеться про впровадження системи електронного документообігу в центрах надання адміністративних послуг; придбання комп'ютерів у комплекті (у тому числі ліцензійного програмного забезпечення) та оргтехніки; придбання...Zaholovok

На Херсонщині фахівці здійснили експертизу 684 проектів землеустрою

кадастру» розгляд та погодження або відмова в погодженні проектів землеустрою здійснюється працівниками територіальних органів Держгеокадастру, обраними за принципом випадковості системою електронного документообігу. ГУ Держгеокадастру у Херсонській...Голая Пристань

Міська влада Новомосковська переходить на сучасні технології

е-урядування та е-демократії, в тому числі системи е-голосування, створення єдиної локальної мережі органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, розвиток системи електронного документообігу, участь у грантових проектах та конкурсах з метою впровадження технологій е-урядування та придбання необхідної техніки та програмного забезпечення.Сайт города Новомосковска

Декларативні тонкощі на Сумщині

з повідомленням про вручення та з описом вкладення; - засобами електронного звязку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Звертаємо увагу, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобовязаний здійснити таке...Всі Суми

працюючі сервісні центри обробляють неефективно. Моніторинг за 2017 рік усіх 723 діючих в країні ЦНАПів показав такі результати: – мають електронний документообіг – 11%; – мають доступ до Державного земельного кадастру – 12,3%; – мають доступ до Єдиного державного демографічного...Народна Правда

провінційне українське містечко і почав розвивати свій бізнес тут. Алексан розповів, що наразі розробляє важливий проект для нашої місцевості - електронний документообіг. Він обрав мале місто України через те, щов інших містах світу це все вже існує, тож Херсон потребує...Херсон Daily

Нацбанк оновив порядок банківських операцій за гарантіями

Національного банку України, Незалежної асоціації банків України і Міжнародної Торгової Палати над реалізацією проекту #Paperless, суть якого полягає в запровадженні електронного документообігу на етапах здійснення банками та їх клієнтами операцій за гарантіями. Новаціями положення є: зменшення кількості паперових документів, які...Українське право - інформаційно-правовий портал

з повідомленням про вручення та з описом вкладення;? засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Звертаємо увагу, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке...MediaStar

з повідомленням про вручення та з описом вкладення; - засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Податківці звернули увагу, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити...MediaStar

Архівний відділ ЛМР прозвітував про проведену у 2017 році роботу

ISO) відповідно до вимог Сертифікату. Розпорядженням Львівського міського голови від 13.11. 2014 р. розроблено та в 2017 р продовжується впровадження електронного документообігу у Львівській міській раді та її виконавчих органах. Виконавчим органам міської ради та іншим установам списку №1 скеровано...Львівська міська рада

підприємства відкриють агентські пункти. Протягом 2017 року було створено 500 пунктів Пенсійного фонду України. До того ж фонд переходитиме до електронного документообігу, тому громадяни зможуть звертатися до установ, незалежно від місця реєстрації проживання. Варто відзначити, що незабаром пенсіонери отримають нові...Народна Правда

адаптація порядку здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах до сучасної міжнародної практики здійснення операцій за гарантіями; Інтерактивна бухгалтерія

Українцям замінять пенсійні посвідчення

Пенсійний фонд України (ПФУ) переходить на електронний документообіг. Це необхідно для того, щоб клієнти, звертаючись до ПФУ, могли отримати послуги у будь-якому агентському пункті, а не тільки там...Інформаційний портал міста Суми "Хронограф"

В Україні ліквідують пенсійні управління й почнуть видавати нові посвідчення

областях. 2017-го відкрили близько 500 агентських пунктів ПФУ. Приблизно стільки ж з'явиться і цього року. Пенсійний фонд також переходить на електронний документообіг. Це означає, що українці зможуть звернутися до будь-якого управління чи агентського пункту, незалежно від місця реєстрації. Також почнуть...Закарпатський Кореспондент

05.02.2018(Ctrl →)

Калейдоскоп событий