обновлено
18.08.2019
22:35

Персоны

У США рекламодавці не хочуть розміщувати рекламу в ЗМІ поруч із прізвищем Трампа

У США рекламодавці не хочуть розміщувати рекламу в ЗМІ поруч із прізвищем Трампа

У середньому в першому кварталі 2019 року припадало 261 заблоковане слово. Главком >>  16.08.2019 11:25

Також рекламодавці не хочуть бачити ім'я президента Трампа поруч зі своїми повідомленнями частіше, ніж поруч зі словами «аварія», «кримінал» і «вибух». Громадське телебачення >>

Згідно з дослідженням, з 2016 року зросла кількість компаній, що не хочуть розміщувати оголошення в політичному контексті. Главком >>


Калейдоскоп событий