обновлено
01.10.2016
11:35

Крім того, буде оптимізовано організаційну структуру Офісу великих платників з відповідним скороченням штатної чисельності». Народна Рада >>  02.09.2016 14:21

Закінчується процес реорганізації Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, спрямований на покращення адміністрування податків та надання нових сервісів.  Про це повідомив очільник Офісу Євген Бамбізов . «Мета реформи – це посилення потенціалу з податкового адміністрування в Офісі великих платників, поліпшення і розширення опцій електронних послуг, раціоналізація організаційної структури Офісу», - підкреслив Євген Бамбізов . За його словами, на фінальній стадії приєднання регіональних Спеціалізованих державних податкових інспекцій до єдиної юридичної особи - Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби. Завдяки цьому буде створено єдиний центр прийняття управлінських рішень і контролю та надано можливість платникам обирати зручне місце обслуговування протягом року. «Приєднання до єдиної юрособи також забезпечить отримання адміністративних послуг великими платниками в кожному територіальному підрозділі Офісу та  скорочення процедури адміністративного оскарження. Крім того, буде оптимізовано організаційну структуру Офісу великих платників з відповідним скороченням штатної чисельності», - підкреслив Євген Бамбізов . Так, на сьогодні вже створені та успішно функціонують відокремленні сервісні управління: при Центральному офісі – Полтавське, Вінницьке; при СДПІ у м. Львів – Івано-Франківське, Луцьке, Тернопільське, які забезпечують якісне обслуговування великих платників податків у відповідних областях України. Крім того, у рамках реформи впроваджена система індивідуального супроводження великих платників податків професійними консультантами-координаторами. «Зі спеціалістами Офісу великих платників податків постійно проводяться технічні навчання за участі провідних фахівців – експертів Міжнародного валютного фонду, Офісу технічної допомоги Казначейства США щодо розробки інструментів електронного аудиту, аналізу ризиків з міжнародних питань, створення ефективних програм взаємовідносин з ключовими клієнтами Офісу великих платників», - зазначив Євген Бамбізов . За його словами, також на завершальному етапі перехід на електронний документообіг та скасування більшості адміністративних послуг, що надаються на паперових носіях. Реалізується й проект «Електронна перевірка», що є одним з пріоритетних напрямів співпраці з міжнародними експертами. У майбутньому реалізація технічного завдання при розробці програмного забезпечення дозволить проводити співставлення бухгалтерської та податкової звітності для камеральних та документальних перевірок в електронному вигляді. 

Урядовий портал


Другие новости темы:


Еще ссылки (3) про «Євген Бамбізов: Реорганізація Офісу великих платників на фінальній стадії»

Калейдоскоп событий

Найдите нас на VK