обновлено
05.12.2016
12:44

Метки сюжета

"Урядовий контактний центр - достатньо сучасна структура, з одного боку. Урядовий портал >>  29.04.2016 16:12

Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман , у п'ятницю, 29 квітня, відвідав державну установу "Урядовий контактний центр" та ознайомився з її роботою. Голова Уряду особисто прийняв два телефонні звернення громадян та відповів на питання заявників. Також Володимир Гройсман обговорив із директором "Урядового контактного центру" Валерієм Плохієм діяльність Центру та його актуальні на сьогодні проблеми, зокрема щодо недостатнього фінансування у 2016 році заходів зі створення на базі Урядового контактного центру Національного контактного центру, а також затримки із упровадженням скороченого номеру урядової "гарячої лінії". У зв'язку з цим Голова Уряду дав доручення Міністерству фінансів України розглянути можливість виділення додаткових коштів з Державного бюджету на дофінансування Національного контактного центру. Також Володимир Гройсман звернувся до ПАТ "Укртелеком" з проханням прискорити освоєння короткого номеру для урядової "гарячої лінії". Керівництво компанії запевнило, що найближчим часом "Укртелеком" забезпечить доступ своїм 6,5 млн. абонентам до «Урядового контакт-центру» за коротким номером 15-45. Прем'єр-міністр висловився за оприлюднення аналітики про звернення громадян, що ілюструватиме нагальні проблеми, які існують у різних сферах життя та різних регіонах країни, для наочності державним управлінцям. Голова Уряду також наголосив, що необхідно розвивати та модернізувати Центр для забезпечення більш ефективної його роботи. "Урядовий контактний центр - достатньо сучасна структура, з одного боку. З іншого боку, важливо, щоби ми отримували зворотній зв'язок від того, що відбувається на місцях. Насправді, якщо говорити глобально, то кожен дзвінок сюди - це недопрацювання питання внизу", - зауважив він. Володимир Гройсман також зазначив, що Кабінет Міністрів своєю чергою буде швидко реагувати на питання зі звернень громадян, що стосуються компетенції Уряду. "Я хотів би, щоби ми абсолютно з новим завзяттям подивилася на аналітику, на те, за якими питаннями сюди звертаються, тому що має бути зворотній зв'язок не тільки прийняти дзвінок, а його проаналізувати і виконати ті питання, які сьогодні ставлять люди", - наголосив він. Довідково Державна установа "Урядовий контактний центр" створена у 2010 році на базі державної установи "Соціальний контактний центр", яка працювала з 2009 року. Центр, зокрема, здійснює автоматизований прийом звернень громадян, оброблює та направляє їх відповідним органам виконавчої влади, проводить аналіз розгляду звернень заявників органами влади та інформує Кабінет Міністрів України і його Секретаріат про проблемні питання соціально-економічного розвитку, що потребують вирішення. Центр також організовує проведення прогнозних досліджень з проблемних питань державної політики. У рамках Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, розвиток якої забезпечує Урядовий контактний центр, діють 19 регіональних контактних центрів. З грудня 2015 р. проводиться робота зі створення на базі Урядового контактного центру Національного контактного центру з метою надання громадянам можливості звертатися до державних органів та органів місцевого самоврядування з телефонними та електронними зверненнями за принципом "єдиного вікна" та отримувати відповідь від органу, уповноваженого вирішувати порушені питання. Протягом 2015 року Урядовим контактним центром зареєстровано близько 1,8 млн. звернень громадян, за І квартал поточного року - 472,5 зверненя , що на 29% більше, ніж за відповідний період 2015 року. 

Урядовий портал


Другие новости темы:


Еще ссылки (2) про «Володимир Гройсман відвідав "Урядовий контактний центр" та поспілкувався телефоном із громадянами»

Калейдоскоп событий

Найдите нас на VK