обновлено
21.01.2017
06:26

Питання якісного функціонування Call-центру оборонного відомства перебуває на особистому контролі Міністра оборони України

Питання якісного функціонування Call-центру оборонного відомства перебуває на особистому контролі Міністра оборони України

За результатами роботи відповідних комісій громадянина буде поінформовано встановленим порядком. Народна Рада >>  15:03

Міністр оборони України генерал армії України Степан Полторак доручив провести оперативну перевірку інформації щодо неналежної роботи працівників Call-центру Міноборони в частині щодо отримання дзвінків та прийому заяв від громадян. Seo-top-news >>

Фахівці Call-центру забезпечують розгляд структурними підрозділами Міністерства оборони та Збройних Сил України пропозицій, заяв та скарг, що надходять на «гарячу» лінію оборонного відомства, підтримують зворотній зв'язок з громадянами, які зверталися з найбільш гострих та актуальних питань. Народна Рада >>


Калейдоскоп событий

Найдите нас на VK