Взаємини між Україною, Грузією, Республікою Азербайджан та Республікою Молдова характеризуються конструктивним підходом до вирішення всіх питань співробітництва у галузі транспорту. Народна Рада >>  01.06.2016 13:10

Взаємини між Україною, Грузією, Республікою Азербайджан та Республікою Молдова характеризуються конструктивним підходом до вирішення всіх питань співробітництва у галузі транспорту. Про це заявив заступник Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань на засіданні голів відомств, відповідальних за розвиток транспорту в країнах - членах ГУАМ, яке відбулося 31 травня 2016 року в Одесі. За його словами, сьогодні Україна може запропонувати ряд цікавих проектів, реалізація яких сприятиме повнішому використанню транспортного потенціалу наших країн. «Завдання наших транспортних організацій: задовольнити попит на перевезення з урахуванням розвитку торговельно-економічних відносин і підготувати такий транспортний продукт, який би гарантував час доставки і збереження заявленого до перевезення вантажу», - наголосив Віктор Довгань. Він зазначив, що в цьому контексті актуальним є питання вироблення нових ефективних логістичних схем вантажних перевезень: «На наш погляд, найбільш ефективною схемою здійснення перевезень у Чорноморському регіоні є формування маршрутів транспортування вантажів з урахуванням спільної роботи наявних існуючих залізнично-поромних переправ і залізничних адміністрацій наших країн». Віктор Довгань також підкреслив, що організація контейнерних і контрейлерних перевезень поїздами «Вікінг» і «Зубр» сполучила зв'язками Чорне і Балтійське моря. За словами заступника Міністра інфраструктури України, для більш ефективної організації зазначених перевезень на сьогодні в Україні вжито низку заходів щодо вдосконалення їх роботи: скорочено час проведення контрольних процедур при перетині державного кордону (при передачі поїзда на територію Білорусі проходження контрольних процедур на кордоні триває 2 години, у зворотному напрямку - 2 години 49 хвилин, з яких 30 хвилин  - прикордонний контроль); проводиться гнучка тарифна політика (установлено знижку 20% до Збірника тарифів на експортно-імпортні перевезення великотоннажних контейнерів по території України); курсування поїзда з території України здійснюється за графіком тричі на тиждень незалежно від кількості вступників вагонів. «Таким чином, можна констатувати, що на території України створено максимально сприятливі умови для роботи зазначених поїздів», - підкреслив він. З метою комплексного розвитку всіх видів перевезень і завантаження нинішньої транспортної інфраструктури, включаючи залізничні та автомобільні дороги, внутрішні водні шляхи та морські торговельні порти, а також використання потенціалу залізнично-поромних перевезень українська сторона запропонувала розглянути проект міжурядової Угоди про розвиток перевезень вантажів у напрямку Балтійське море - Чорне море - Каспійське море. Крім того, в Україні проводиться ряд адміністративних реформ щодо вдосконалення процесу управління роботою залізничного і морського транспорту. «Сподіваємося, що проведені реформи сприятимуть створенню більш комфортних та прозорих умов здійснення перевізного процесу, а також будуть сприяти розвитку конкурентного транспортного ринку в нашому регіоні», - підкреслив В.Довгань. Також він висловив впевненість у тому, що об'єднання зусиль країн дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень у регіоні ГУАМ. В.Довгань висловив готовність України розвивати співпрацю в рамках Організації за демократію та економічний розвиток - ГУАМ та докласти максимальних зусиль для реалізації Плану дій та Одеської Декларації щодо збільшення вантажоперевезень транспортним коридором ГУАМ.  

Урядовий портал


Калейдоскоп событий